早前,與一位皮膚醫生見面,他強調:「女人係用水做!」是以文學修辭來比喻女性?其實,他以職業專長解釋,女性肌膚不能缺水,夠水就解決90%以上皮膚問題,一定要做好保濕!

這點我非常認同,我同醫生講:「我費盡心思,花了18個月同日本醫科大學教授監修了一款『超級爆水滴精華』,就係要盡我所能幫所有女性保濕!」醫生立即瞪大對眼問我:「好有興趣想知!」
連醫生都感興趣,不枉我嘔心瀝血傑作,同日本廠商及大學教授的長期聯繫,若非疫情,我估每三個月就要飛日本一次!

之所以連醫生都感興趣,因為我提到日本當今最強保濕新技術……獨有初創特研「DT雙因子」肌底修復煥膚系統,及極細緻「納米級微囊精華」,做到「高保濕x高滲透x高機能」;而我搵呢位日本醫科教授的原因,係佢專門研究美容皮膚科學、抗老化及遺傳性皮膚疾病等範疇,他非常明白皮膚真正所需,絕對是美容護膚強者;而我強烈指出不準任何添加(他亦不喜歡化學成份傷肌),及必須要連敏感肌、懷孕中及醫學美容療程後都要適用。

看似幾個簡單原因及想法,其實絕不簡單,用了「18個月」去克服,搞到大家等「我的精華」等到頸長,終於面世啦!

最後醫生叮囑我:「好的保濕係好重要,就算我開皮膚藥膏俾病人,都要補多樽補濕膏,不過好多病人搽完藥膏就算,其實病人識得護膚同注重護理,皮膚問題都會少好多。真心,我情願patient搵我食飯,好過搵我睇病。」

Proud of嶄新BB「我的精華」~「🇯🇵大阪醫科教授聯乘爆水滴精華🌟」,大家用完必讚。

日本大阪醫科大學教授監修‧「神の水滴」爆水滴Y Shot精華液  詳細資料:https://bit.ly/3RHYLoM
原液之後的精華部份,我對外遊保濕建議一定係「Y Shot」,始終記著一點,保濕可解決99%皮膚問題,所以外遊的基本保養點都離不開保濕,我鍾意Y Shot超高效保濕成分外,獨有的「DT雙因子」肌底修復換膚系統可以嫩膚,及專用極細緻「納米級微囊」,發揮內至外爆水鎖水功效之餘,達致100%完美養膚活肌。
喺外遊時,我連眼底都會用埋呢支保濕精華,一take過全面好方便。

 

 

關於Yoko Tsang:

香港著名美容專欄作家及食療專欄作者,精品護膚品牌Y's Recipes及醫學美容中心Y's Experts創辦人。

自2011年起至今,已經出版了13本個人著作,從美容、護膚、醫美知識,到纖體食療、調理養生,深受不同界別讀者喜愛。

文章散見於Facebook、IG,每星期以專業及認真的風格主持「智識型直播」,備受各界關注和認同。

 

Facebook: https://www.facebook.com/yokocolumn/

Instagram: @yokotsangbeauty

 

Y's Recipes

旗艦店:尖沙咀金巴利道45-47號 金巴利廣場1/F全層

電話:3565 6971

營業時間:11am-8pm

 

總店:銅鑼灣霎東街11號The Sharp 21/F全層(時代廣場側)

電話:3565 5971

營業時間:10am-7pm

 

網上訂購:www.ysrecipes.com.hk

Facebook: https://www.facebook.com/ysrecipes/

Instagram:@ysrecipes

Whatsapp文字查詢:5117 4727 (星期一至五 11am-5pm)

 

Y's Experts

歡迎預約及查詢,由治療師 /「授教級」註冊醫生根據您個人情況,給予最適合的醫美意見。

Facebook: https://www.facebook.com/expertscentre/

Instagram:@ys_experts

網址:https://www.expertsvip.com/

 

詳細療程項目:www.expertsvip.com/beautyservice/