外敷面膜推薦 頂級抗衰老成分

同好友們見面聚餐玩樂,幾乎變成護膚養生分享大會,我亦理所當然被大家當成大會顧問。席間不少朋友都食緊NMN supplement,呢隻逆齡抗衰老成分,的確係近年大熱,相信唔少讀者都聽過。NMN顛覆全球,真正細胞逆齡,年輕健康,但我除咗服用NMN補充品,仲用嚟敷面膜,實行「餵皮膚食NMN」!哈哈,當然唔係將supplement敷上面啦,講緊的是我與韓國cGMP最大面膜廠親自研發的NMN面膜,係目前我極之滿意、極高評分、用一次見妙效的paper mask,不但迅即成為「人生最好用的面膜」首位,亦都收到好多好評,證明不同膚質都見成效,保證敏感肌、醫美後好啱用。

火紅抗老最強成分

NMN即β-煙酰胺單核苷酸(Nicotinamide Mononucleotide),之所以成為全球矚目的抗衰老保健品成分,全因有激活長壽蛋白基因、逆轉人類衰老、促進人體新陳代謝、對抗細胞老化等超卓功效。我一向鍾意挑戰潮流挑戰自己,憑個人理念啟發及日韓科研團隊的用心配合,將嶄新火紅抗衰老健康成分NMN運用到美肌護膚層面,成就突破性創舉。

日韓聯手 高質面膜

讀者都知道我最著重護膚品的成分與製造技術,NMN面膜除了製造工廠是韓國專門為美容大集團及知名品牌生產面膜的cGMP認證高規格大廠,更採用日本頂級高質NMN原材料,全部提取自天然植物,再以生物科技發酵而成,不含任何動物元素。完全根據我對Paper Mask的嚴謹要求,其他成分亦有植物幹細胞、植物胎盤素、膠原蛋白胜肽等,十大黃金成分協同美肌效應,仲係市場上極稀有、冇化學防腐(呢點基本上好難搵得到)、冇香料、冇色素、冇酒精、冇螢光劑、冇礦物油及冇矽、對肌膚零刺激的片裝面膜,勁親膚,超敏感皮膚、懷孕期間都用得。想進一步睇詳細成分,可以click入呢度睇

 

逆齡面膜 一次見效 14日減紋

成分雖好,都要有數據支持。我作為第一身用家,自然感受到NMN面膜的神級威力!而好友間源源不絕的真實好評,加上專家實證,亦令對呢款產品我信心十足。

好友見證

好友Al:「去你center做完Super HiFu喇!真係好勁好掂,即時firm輪廓lift up,開心返晒,之前幾個月太忙冇好好搞皮膚;之後敷NMN Paper Mask又真係好得喎,皮膚勁保濕好潤好滑,你話可以修復添;今次係我做咁多次HiFu後,感覺呢部機最掂,治療師技術好好,亦可能有賴極好的保養去配合!」

專家實證

除了好友用家親證,更重要係具備權威專家臨床實證,面膜中包含的「活化基因14」去皺成分,14天有效減淡皺紋,同時有效逆轉肌齡、修復老化DNA細胞、提升膚質、擊退乾燥暗啞皺紋、改善敏感濕疹炎症肌膚,皮膚回春健康。

每片面膜30ml精華液

另一要點係每片面膜的濃縮精華液要夠多,一片有30ml = 成支精華液,多到倒出來,先搽面>敷mask>搽頸>鎖骨>搽埋手背都仲夠,加上100%天然天絲親膚面膜,敷起嚟真係超級舒服。

點敷效果最好?

我鍾意沖涼嗰陣時敷,水蒸氣熱力加強吸收,沖完涼撕開面膜一刻,我一定忍唔住照鏡,皮膚超級水光濕潤、水煮蛋勁滑溜。

 

關於Yoko Tsang

香港著名美容專欄作家及食療專欄作者,精品護膚品牌Y's Recipes及醫學美容中心Y's Experts創辦人。

自2011年起至今,已經出版了13本個人著作,從美容、護膚、醫美知識,到纖體食療、調理養生,深受不同界別讀者喜愛。文章散見於Facebook、IG,每星期以專業及認真的風格主持「智識型直播」,備受各界關注和認同。